کولرگازی 12000 اجنرال کم مصرف و اینورتر دار – سرمایش و گرمایش

 

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر پرتاب باد ۱۵ متر

کولرگازی 12000 اجنرال هوای خنک تا 15 متر را در کل اتاق هدایت می‌کند به طوری که حتی در محیط‌های بزرگ فضای خنک ایجاد می‌کند که این امر با استفاده از یک کمپرسور پرقدرت و کم مصرف کولر گازی 12000 اجنرال انجام می‌شود. لازم به ذکر است کثیف بودن فیلترهای یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی در کاهش قدرت پرتاب باد از تهویه مطبوع تأثیر دارد. بنابراین در محدودهٔ زمانی مشخص کولر گازی اجنرال ۱۲ هزار خود را سرویس کنید.

 

ادامه مطلب

کولرگازی 18000 اجنرال

توضیحاتی پیرامون کولرگازی 18000 اجنرال

کولرگازی 18000 اجنرال در مدلهای مختلف پنجره ای اسپلیت دیواری کاستی و مولتی طراحی و روانه بازار شده اند.

کولرگازی 18000 اجنرال توانایی خنک کردن محیطی به مساحت 30 الی 50 متر مربع دارد،کولرگازی اجنرال با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن مهندسی شده است که قطعاتی با کیفیت و دوام بالا در آنها بکار رفته شده است. همچنین بهره گیری از سیستمهای هوشمند تشخیص حضور افراد و استفاده از فیلتر های تخصصی چندلایه ای جهت تولید جریان هوای سالم و بهداشتی و همچنین استفاده از کیت الکترونیکی اینورتر جهت کاهش چشم گیر مصرف برق از دیگر عواملی است که توانسته است کولرگازی 18000 اجنرال را به نوعی بی رقیب در بازار مبدل نماید. این محصول از کولر گازی اجنرال دیواری با عملکرد سرمایشی،بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت اول آنها است. محصولات این شرکت ژاپنی قبل از تولید انبوه و ورود به مراکز خرید در آزمایشگاه های تخصصی مورد تست های مکرر و دوره ای در جهت اطمینان خاطر از کیفیت قطعات و مصرف بهینه قرار میگیرند تا با درجه ای از کیفیت بی نظیر به دست مصرف کننده برسد.

 

فیلتر بهداشتی

در کولرگازی 18000 اجنرال همانطور که گفته شد فیلتر بهداشتی چندلایه بکار رفته شده است که تولید جریان هوای سالم را تضمین میکند. در واقع این سیستم هوشمند قادر است ذرات معلق ریز در محیط و همچنین بوهای ناطمبوع را تشخیص دهد و در لایه های این فیلتر به دام بیندازد تا با فعل و انفعالات شیمیایی خاص آنها را بطور کامل حذف نماید. لازم به ذکر است که در صورتیکه که شما برای مدت زیادی از کولرگازی استفاده نکنید لوله و پنل داخلی کولرگازی مکان مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها می باشد ولی خوشبختانه کولرگازی اجنرال 18000 با بهره گیری از این فیلتر بهداشتی مخصوص اجازه رشد به این عوامل بیماری زا را نخواهد داد و مانع از انتشار آنها به محیط داخل میشود. 
منبع مقاله :
https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/کولر-گازی-دی-سی-اینورتر-۱۸۰۰۰-اجنرال-۲۰۱۸-مدل-asgs18lfca-با-گرید-a-فروشگاه.html
 
منابع:


shorturl.at/wBJV7
https://bit.ly/2sVM2Yc

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->