کولر گازی اینورتر اجنرال ۱۲۰۰۰ جریان هوای ۴ طرفه

کولرگازی 12000 اجنرال به واسطه ی شبکه‌های داخل یونیت داخلی اش اطمینان حاصل می‌کنند که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف توزیع می‌شود تا در فضای مورد نظر به طور مساوی خنک شود و شما نیازی به ایستادن در مقابل تهویه هوا ندارید. برای خنک شدن بدانید که عدم سرویس دهی به جریان هوا نقش دارد، بنابراین حتماً برای تهویه هوا با استفاده از یک تهویه مطبوع عمومی با 12000 کم مصرف، تهویه مطبوع خود را سرویس دهید. پس حتماً برای داشتن هوای خنک‌تر با استفاده از تهویه مطبوع ۱۲ هزار کم مصرف اجنرال، کولر گازی خود را سرویس کنید.

کولر گازی اجنرال ۱۲۰۰۰ خنک کنندگی سریع

دیگر لازم نیست صبر کنید تا دمای اتاق به سرعت خنک شود. با تشکر از فناوری Fast Cool، دمای اتاق را در کمترین زمان ممکن به سطح دلخواه خود برسانید. این امر باعث می‌شود تا سرمایش سریعتر و پرتاب باد بیشتر انجام شود که این کار با استفاده از یک کمپرسور کولر گازی کم مصرف 12000 اجنرال انجام می‌شود، به گونه‌ای که کمپرسور در لحظات اول با آخرین توان کار می‌کند تا به یک دمای اتاق خاص برسد، و سپس فرآیند کولر گازی در یک وضعیت راحت قرار دارد و دمای اتاق را به حالت دلخواه شما می‌آورد. لازم به ذکر است که نوع کمپرسور و موتور کولر گازی تأثیر زیادی در این فرآیند دارد.

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال اینورتر بانه با گاز مبرد R410A

آخرین مدل کولر گازی 12000 اجنرال از گاز R410a استفاده می‌کند که برای عملکرد کارآمدتر طراحی شده است زیرا می‌تواند گرمای بیشتری را جذب و آزاد کند. کمپرسور کولر گازی شما می‌تواند هوای خنک‌تر را به داخل اتاق وارد کند. همچنین بروز فرسودگی کولر گازی به دلیل گرمای بیش از حد کاهش می‌یابد.

بنابراین، کمپرسورهای قدیمی که در آنها از گاز R22 استفاده می‌شود نیز در فشارهای بالاتر کار می‌کنند و نسبت به گرمای بیش از حد کمپرسور از مقاومت کمتری برخوردار هستند، در حالی که در مدل‌های جدید کولر گازی اجنرال 12000 هزار اینورتر احتمال ترک برداشتن یا سوختن کمپرسور خیلی کمتر است.

حالت و تایمر خواب کولر گازی اجنرال

کولرهای گازی معمولاً هوای سرد و خشک را وارد اتاق شما می‌کنند. این هوای خنک می‌تواند بخش‌هایی از بدن شما، از جمله پوست، گلو، دهان و بسیاری از قسمت‌های دیگر بدن شما را خشک کند. مشکلات سلامتی زیادی وجود دارد که می‌تواند در اثر این شرایط ایجاد شود. بعد از خوابیدن در یک اتاق بسیار سرد، ممکن است گلو درد داشته باشید.

اما به لطف فناوری جدید و حالت خواب، این امکان را به شما می‌دهد تا با فشار دادن دکمه Sleep روی ریموت، در حالی که سیستم تهویه هوا در حالت سرد یا اتوماتیک قرار دارد. کولر گازی اجنرال به طور خودکار دما را در حالت سرما در دو ساعت اول در هر ساعت یک درجه افزایش و یا در حالت گرما یک درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. پس از آن دما به مدت ۵ ساعت ثابت می‌ماند و بعد خاموش می‌شود. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های زیادی می‌شود و باعث می‌شود شب احساس خوبی داشته باشید.

کولرگازی اجنرال 12000 با تغییر حالت سرمایش و گرمایش

برای تنظیم کولر گازی در حالت گرمایشی، می‌توانید از دکمه MODE روی ریموت برای انتخاب HEAT یا خورشید استفاده کنید، دستگاه براساس دمای تعیین شده توسط شما و دمای اتاق به طور خودکار بین گرم کردن و سرمایش تغییر می‌کند. دما را به آرامی روی 30 درجه تنظیم کنید. حدود 5 دقیقه طول می‌کشد تا دستگاه شما گرم شود و نگران نباشید زیرا پنل داخلی باید گرم شود و سپس فن کار کند، اما اگر خیلی طولانی طول بکشد، احتمالاً دستگاه شما گاز ندارد و نیاز به شارژ گاز دارد.

کولرگازی ۱۲۰۰۰ اینورتر اجنرال حالت کم صدا

فن آوری جدید کلیه سیستم‌های کولر گازی اجنرال اینورتر DC عملکرد دقیق و دمای پایدار اتاق، ساکت و بدون نوسان در مقایسه با موارد معمولی را ارائه می‌دهد. کمپرسور کولر گازی اجنرال بخاطر کمپرسور اینورتر DC کاملاً ساکت است.

مرجع:

https://weheartit.com/articles/346580853-short-review-of-12000-general-air-conditioners