نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش سوم)

 سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ

می دانید که صدا و تصویر در کنار هم می توانند نقش بسزایی در تعیین کیفیت نهایی تلویزیون داشته باشند و به همین منظور با روند تغییر دیزاین و طراحی تلویزیون و با باریکتر شدن تلویزیون ها، بلندگوها و اسپیکرها نیز باریک تر شده اند و به همین دلیل شاید کیفیت صدا در مقایسه با کیفیت تصویر چندان پیشرفت نکرده باشد، اما سامسونگ در تلویزیون 65 اینچش یعنی تلویزیون 65Q80R از فناوری های صوتی زیادی استفاده کرده و توانسته است در ارتقا دادن و بهبود بخشیدن کیفیت صدای خروجی نقش زیادی داشته باشد.

پشتیبانی از فناوری صوتی نظیر Dolby Digital Plus و DTS Premium Sound 5.1 با تفکیک نمودن صدا در کانال های مختلف به سه بعدی بودن صدا کمک زیادی می کنند، و باعث می شوند صدا از کانال های مختلف پخش شود و صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط پخش شود. سیستم صوتی 4.1 کاناله این تلویزیون می تواند صدایی به قدرت 40 وات را پخش کند، این سیستم صوتی از چهار اسپیکر و دو ساب ووفر تشکیل شده است. 

ادامه مطلب

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش دوم)

 طراحی شده توسط HDR1500

HDR1500 در واقع جدیدترین HDR ارائه شده است. تمامی تلویزیون های باکیفیتی که تاکنون به بازار آمده اند از کیفیت 1000 HDR یا کمتر از آن را پشتیبانی می کردند و حالا با ورود QLED های سامسونگ به بازار جهانی، مخاطبین تصاویر با 1500 HDR را شاهد خواهند بود. همان طور که خود نیز متوجه شدید، هر چقدر این عدد بزرگتر باشد، کیفیت و گستره رنگ قابل نمایش بیشتر است. تصاویر با رنگ ها و کیفیت زیاد که همه جزئیات را به روشنی به نمایش می گذارند، بی شک تماشای هر برنامه تلویزیونی به خصوص فیلم ها را بیش از پیش جذابتر می کنند و همه ما دوست داریم که محتوای مورد علاقه یمان را با چنین شرایطی به تماشا بنشینیم. 

ادامه مطلب

بررسی میزان اهمیت اینورتر در هنگام خرید داکت اسپلیت

 خرید داکت اسپلیت انرژی لازم برای تولید هوای خنک از برق را دریافت می‌کند. در هنگام راه اندازی و روشن کردن دستگاه، جریان برق زیادی مصرف می‌کند. در حال حاضر، به دلیل مصرف بیش از حد برق در سراسر جهان، تولید کنندگان داکت اسپلیت ها از کیت‌های اینورتر در سیستم این نوع دستگاه‌ها برای صرفه جویی در مصرف برق استفاده می‌کنند. اینورتر مورد استفاده در داکت اسپلیت ها جریان برق بسیار کمی هنگام شروع کار مصرف می‌کند.

ادامه مطلب

نقد فنی تلویزیون QLED سامسونگ 65Q80R (بخش اول)

 تلویزیون سامسونگ 65Q80R جزو مدرن ترین و پیشرفته ترین مدل های این کمپانی کره ای می باشد که با عرضه آن به بازار جهانی و به خصوص در بین دیگر مدل های پرچمدار خوش درخشید. این مدل تلویزیون که از فناوری QLED بهره می‌برد، روشنایی فوق‌ العاده بالایی را با خود به دل تصاویر راه می دهد. از این گذشته تعداد پیکسل های صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ 2160×3840 عدد هستند که روی هم رفته با تعداد 8.2 میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبی نمایش می دهند. استاندارد HDR در نمایشگر تلویزیون سامسونگ با تحلیل رنگها و تفکیک پذیری شان از همدیگر، لحظه های واقعی را به معنای واقعی کلمه به هر تصویر راه می دهد. 

ادامه مطلب

آشنایی با تلویزیون هوشمند اولد ال جی 4K مدل OLED 55B9 (بخش دوم)

 پردازنده آلفا 7 (α7 Gen 2)

ال جی در تلویزیون های خود از پردازنده تصویر برای کیفیت بالاتر بهره برده است. استفاده از پردازنده آلفا 7 در تلویزیون OLED 55B9 موجب می شود تا تصاویری نزدیک به واقعیت و با رنگ‌هایی بسیار غنی تولید کرده و هم چنین ظرافت و عمق بیش تری ایجاد می کند تا تصویر واقعی‌تر شود. علاوه بر این پردازنده آلفا 7 سرعت رفرش تصاویر را نیز بالا می برد تا به وضوح بیشتری برسند.

HDR

دو شاخصه اصلی و مهم در نحوه نمایش محتویات تصویری بر روی تلویزیون، نسبت کنتراست یا همان چگونگی نمایش روشنی و تاریکی بر روی صفحه ‌نمایش تلویزیون و البته دقت رنگ یا همان نزدیک بودن رنگ‌های نمایش داده شده به نسخه موجود از آن‌ها در طبیعت می باشد. قابلیت HDR نیز با ایجاد کنتراست بالا در نمایش نقاط روشن و تاریک فیلم ها و همچنین بالا بردن سطح روشنایی و ایجاد رنگ تا چندین برابر، به خلق تصاویری زیبا در تلویزیون می پردازد.

ادامه مطلب

چرا کولرگازی ال جی بهترین انتخاب است؟

 کولرگازی ال جی یکی از تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان‌ها است که به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی که امروزه مورد استفاده گسترده‌ای قرار گرفته است. به طور کلی، گرما و بالا رفتن دمای محیط تا حد زیادی بر راحتی سرنشینان ساختمان تأثیر می‌گذارد. به گونه‌ای که افزایش دما باعث ناراحتی ساکنان ساختمان می‌شود. بنابراین لازم است از یک سیستم تهویه مطبوع با کیفیت استفاده شود که بتواند دمای محیط را تا دمای راحتی انسان کاهش دهد. ال جی انواع مختلفی از کولرهای گازی را راه اندازی کرده است که هر کدام از آنها بر اساس آخرین فن آوری در جهان ساخته شده‌اند و به دلیل قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای که دارند، قادر به پایین نگه داشتن دمای محیط در حد مناسب هستند. به طور کلی، محصولات تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی مصرف بسیار کمی دارند و در مقابل بهترین عملکرد را نشان می‌دهند. اما چگونه تهویه هوای ال جی به خنک کردن محیط کمک می‌کند؟ ویژگی‌های این تهویه مطبوع چیست؟

ادامه مطلب

آشنایی با تلویزیون هوشمند اولد ال جی 4K مدل OLED 55B9 (بخش اول)

 با پیشرفت فناوری همه ما به دنبال محصولاتی با برترین تکنولوژی ها و قابلیت های روز دنیا هستیم. شرکت ال جی هر ساله محصولات جدید خود را با قابلیت های به روز شده وارد بازار می کند. از این رو این برند همواره مورد توجه کاربران سراسر دنیا قرار می گیرد. ال جی در سال 2019 میلادی نیز محصولات OLED B9 خود را در سایزهای 65 و 55 تولید نمود. تلویزیون اسمارت55B9  تصویر را با کیفیت4K Ultra  HD و با رزولوشنx 2160)  (3840 به نمایش می گذارد. سایز صفحه نمایش این تلویزیون 55 اینچ می باشد که با توجه به مساحت مکانی شما می تواند بهترین گزینه ممکن برای خرید باشد. 

ادامه مطلب

کولرگازی 12000 اجنرال کم مصرف و اینورتر دار – سرمایش و گرمایش

 

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر پرتاب باد ۱۵ متر

کولرگازی 12000 اجنرال هوای خنک تا 15 متر را در کل اتاق هدایت می‌کند به طوری که حتی در محیط‌های بزرگ فضای خنک ایجاد می‌کند که این امر با استفاده از یک کمپرسور پرقدرت و کم مصرف کولر گازی 12000 اجنرال انجام می‌شود. لازم به ذکر است کثیف بودن فیلترهای یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی در کاهش قدرت پرتاب باد از تهویه مطبوع تأثیر دارد. بنابراین در محدودهٔ زمانی مشخص کولر گازی اجنرال ۱۲ هزار خود را سرویس کنید.

 

ادامه مطلب

قیمت کولرگازی 30000 گری

کولر های گازی یکی از محصولات بسیار کاربردی و مناسب خانوار می باشند که برا آن که بتوانید این محصولات بسیرا جذاب و پرمصرف خانگی را تهیه و خریداری کنید باید در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را دریافت کنید. در ای نقماله خصوصا قصد داریم در خصوص یکی از محصولات شرکت منحصر به فرد و مورد تایید گری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی قیمت کولرگازی 30000 گری بپردازیم. همه ما می دانیم که کولر های گازی نقش بسیار مهمی در زندگی  روزمره ما خواهند داشت از این رو برای آن که بتوانید انتخاب خوب و درستی را داشته باشید باید قبل از خرید اطلاعات تکمیلی محصولات را به خوبی مطالعه کنید.

کولر های گازی شرکت گری در نسل جدید بسیار فوق العاده عمل می کنند و قادر هستند به میزان 73 درصد از مصرف برق را کاهش دهند با این حال شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت بانه انتخاب مراجعه کنید و انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی این فروشگاه را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید از این رو می توانید با شماره تماس های درج شده در وبسایت مربطوطه نسبت به دریافت تماس تلفنی اقدام کنید.

اما یکی از موارد بسیار مهمی که در خصوص کولر های گازی باید بدانید به ظرفیت آن ها بر می گردد. کولر های گازی دارای ظرفیت های بسیار متنوع ای می باشند که از این رو انتخاب آن ها به متراژ مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال برای تهیه یک کولرگازی 30 هزار شما حداقل باید فضایی به متراژ 110 متر را داشته باشید تا در این صورت از اتلاف بیش از اندازه انرژی جلوگیری کنید.

 

در این مقاله قیمت کولرگازی 30000 گری را به خوبی مورد بررسی قرار دادیم.

منبع:

 


 

کولرگازی 12000 ال جی

علت روشن نشدن کولرگازی 12000 ال جی و رفع آن

روشن نشدن کولر گازی را میتوان از طریق چراغ روشن و خاموشی دستگاه مشخص و بررسی کرد. بطور مثال این چراغ میتواند به رنگهای سبز زرد و نارنجی روشن شود و یا اصلا روشن نشود که در صورت بروز هر یک از این موارد مشکل خاصی از لحاظ برق بوجود آمده آست و برای هر کدام راه حلی جداگانه وجود دارد.

اکنون به موردی میپردازیم که چراغ  مذکور به رنگ سبز روشن شده است.

برای این مورد راه حل زیر توسط کارشناسان بانه انتخاب در نظر گرفته شده است که در چند مرحله باید انجام گیرد:

مرحله اول: دوشاخه برق سیستم را از پریز خارج نموده و سپس دوباره آنرا به برق وصل نمایید.

برای این منظور دکمه تست قرار گرفته بر روی پریز برق دستگاه را فشار داده و سپس دکمه ریست بر روی کنترل پنل در کنار دکمه روشن و خاموش دستگاه قرار گرفته را فشار دهید که معمولا با این روش کولرگازی روشن میشود.

اگر در این صورت کولرگازی روشن نشد و یا به درستی اتفاق نیفتاد حتما با کارشناسان بانه انتخاب تماس بگیرید چرا که به احتمال زیاد مشکل بوجود آمده از رله دستگاه باشد که باید توسط تعمیرکار بررسی شود. رله قطعه ای است که وظیفه روشن و خاموش شدن سیستم تهویه هوا را بر عهده دارد.

اکنون نوبت به بررسی مورد دوم است که چراغ دستگاه زرد رنگ و یا نارنجی رنگ است.

راه حل توصیه شده کارشناسان بانه انتخاب به شرح زیر می باشد:

مرحله اول: دوشاخه برق دستگاه را یک بار از پریز خارج کرده و سپس وارد پریز برق کنید

مرحله دوم: دکمه ریست دستگاه که بر روی کنترل پنل آن قرار دارد را فشار دهید. در صورتیکه با این روش کولرگازی روشن نشد ادامه کار را به یک تعمیر کار بسپارید.                     

 برای خرید کولرگازی 12000 ال جی در بانه و سایر محصولات از فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب دیدن بفرمایید.

منبع:

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-lg/کولر-گازی-و-اسپلیت-12000-ال-جی-اینورتر-و-کم-مصرف-با-گرید-a-فروشگاه.html 

 

 منابع:


shorturl.at/cpqO7
https://bit.ly/38iDgUc







 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
<-blogads->