عیب یابی داکت اسپیلت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ اگر به تعمیر نیاز دارد حتما باید کاری کرد، در هر صورت مهمترین مرحله تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ است که برای عیب یابی صحیح داکت اسپلیت سامسونگ باید به متخصص آن سپرده شود. بنابراين بخش مهمي از كار عيب يابي مربوط به تجربه افراد و روشهاي خاصي كه براي رسيدن به ريشه مشكل دارند، مربوط می‌شود.

فواید سرویس داکت اسپیلت سامسونگ

همه کولرهای گازی به سرویس دوره‌ای نیاز دارند تا بتوانند در طول زندگی خود به درستی کار کنند. انجام سرویس Split Duct Service سامسونگ به طور دوره‌ای اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه شما بدون خرابی ناگهانی در بالاترین سطح مطلوب کار می‌کند.

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ به افزایش کارایی کولر کمک می‌کند و هزینه قبوض برق را کاهش می‌دهد. فیلترهای هوای کثیف مانع از گردش خوب کولر در داخل خانه می‌شوند. در نتیجه، داکت اسپلیت سامسونگ برای مدت طولانی در طول روز کار می‌کند و ممکن است مجبور باشید تنظیمات دما را تغییر دهید زیرا حتی با تهویه بیشتر هوا احساس راحتی نخواهید کرد. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود کمپرسور تبرید سخت‌تر کار کند که جریان بیشتری را به سرویس برق تحمیل می‌کند و در نتیجه هزینه قبض برق بالاتر می‌رود.

شستشو و سرویس دهی به سیستم داکت اسپلیت سامسونگ با یافتن ایرادات قبل از بزرگتر و گرانتر شدن، در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند. کویل کندانسور کثیف نه تنها باعث کارکرد بیشتر کولر گازی و افزایش هزینه‌های برق می‌شود، بلکه ممکن است باعث کارکرد سریعتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس شود. هزینه بازرسی و تمیز کردن سیم پیچ کندانسور بسیار کمتر از هزینه تعویض کمپرسور است. سرویس دوره‌ای همچنین می‌تواند سایر موارد مانند نشت آب در سیستم را که می‌تواند به تهویه هوا یا ساختمان آسیب برساند شناسایی و رفع کند.

عمر کولر گازی خود را با دقت بیشتر کنید. داکت اسپلیت های سامسونگ هنگام سرویس دهی و نظافت منظم به درستی کار می‌کنند. اگر یک قطعه به درستی کار نکند، می‌تواند بر کل دستگاه فشار وارد کند و در نهایت دستگاه زودرس خراب می‌شود. سالم نگه داشتن همه قطعات به معنای استرس و فشار کمتر برای همه است. عملکرد دستگاه در مدت زمان طولانی‌تری بهتر از دستگاهی است که به طور منظم سرویس نمی‌شود.

سرویس داکت اسپیلت سامسونگ هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟

قطعاً نمی‌توان گفت سرویس داکت اسپلیت تا چه زمانی باید انجام شود! چرا؟ اجزای مختلف تهویه مطبوع باید در فواصل زمانی مختلف سرویس شوند و اینکه در بعضی موارد داکت اسپلیت در مکانی است که گرد و غبار بیشتری وجود دارد و خوب در این صورت، بهتر است موتور داکت اسپلیت را دو بار در تابستان بشویید و داکت اسپلیت را سرویس کنید.

در حالت دیگر، کولر در معرض گرد و غبار نیست و هوا و میزان ذرات خاک کم است و برای این مورد، سالی یک بار، سرویس داکت اسپلیت کافی است، اما بهتر است سرویس مجرای داخلی داکت اسپلیت به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت باید به صورت فصلی قبل از شروع فصل سرد و گرم انجام شود.

 

منبع:

https://nazok-narenji.ir/3928/نکاتی-که-قبل-از-خرید-داکت-اسپلیت-سامسون/