کولر گازی 24000 ال جی را زمانی که می خواهید، خریداری کنید باید به گارانتی آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، چرا که بسیاری از کلاهبرداران جنس تقلبی را بدون گارانتی به شما عرضه می نمایند و آن محصول نه تنها به خوبی کار نمی کند، بلکه به زودی هم عملکرد خود را از دست می دهد. بسیاری از افراد کولر گازی ال جی 24000 بدون گارانتی را خریداری می کنند و س از مدتی با عواقب خرید زیان آور خود آشنا خواهند شد. بنابراین شما باید گارانتی کولر گازی 24000 ال جی دقت بسیار زیادی داشته باشید.

برخی از مشکلاتی که زمان خرید کولر گازی 24000 ال جی بدون گارانتی به وجود می آید:

زمانی که شما کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ اینورتر با گارانتی و ضمانت خریداری کنید بدون شک از کیفیت و عملکرد آن رضایت کافی خواهید داشت. ولی زمانی که نوع بی کیفیت و بدون گارانتی این کالا را خریداری کنید احتمال دارد با مشکلاتی مواجه شوید و برخی از این مشکل ها عبارت می باشد از:

1. مصرف بالای برق:

این مسئله که کولر گازی مصرف برق بالایی دارد در بین بسیاری از افراد دغدغه مهمی به شمار می رود و به همین دلیل است که آن را خریداری نمی کنند. ولی شما باید بدانید کولر گازی 24000 ال جی که گارانتی ندارد بدون مصرف برق زیادی را بر دوش شما می گذارد، چرا که بسیاری از استانداردهای تولیدی و انرژی در آن رعایت نشده است. اگر شما دقت داشته باشید تمامی محصولاتی که گارانتی دارند دارای برگه ضمانت می باشند و مصرف انرژی آنها مشخص شده است. در صورتی که آنها برگه ضمانت نداشته باشند، امکان دارد به زودی قطعات برق آن دچار مشکل شود و شما هزینه زیادی برای تعمیر آن پرداخت کنید.

2. نصب توسط افراد غیرحرفه ای:

برخی از افراد امکان دارد که نصب کولر گازی 24000 ال جی را به افراد غیر حرفه ای بسپارند و به همین دلیل نصب کولر گازی آنها با مشکل مواجه شود. شما به هیچ عنوان نباید نصب کولر گازی را به افراد غیر حرفه ای بسپارید و یا اینکه خودتان آن را نصب کنید. از آنجایی که سیستم و تنظیمات این کولر پیچیدگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد شما باید تنها نصب آن را به افرادی که حرفه ای هستند بسپارید. نمایندگی ال جی در سراسر شهرهای ایران فعالیت می کند و کارشناسان نصب وسایل برقی این برند هر لحظه و زمانی که شما درخواست دهید برای خدمات رسانی به مشتریان آماده هستند. بنابراین شما بهتر است با نمایندگی تماس برقرار کنید و از آنها درخواست نمایید کارشناسان و نصابانی که تخصص دارند را برای نصب کولر به مکان مورد نظر شما اعزام کنند.

3. دریافت هزینه بالا از مشتری:

اگر کولر گازی 24000 ال جی شما گارانتی و ضمانت کالا نداشته باشد، امکان دارد که نصابان هزینه بالایی را از شما دریافت کنند. در صورتی که هزینه نصب کولر به وسیله افراد حرفه ای و کارشناسان برند ال جی برای اولین بار رایگان است و از شما هزینه ای دریافت نمی گردد.

4. عدم پیگیری خرابی های کولر:

 برخی از مواقع امکان دارد کولر گازی شما با مشکل مواجه شود و بخواهید با در دست داشتن گارانتی محصول از تعمیرکاران حرفه ای درخواست نمایید آن را تعمیر کنند. در صورتی که کولر گازی 24000 ال جی شما گارانتی نداشته باشد نمی توانید از تعمیرکاران درخواست نمایید آن را تعمیر کنند و اگر هم پیگیری کنید آنها به خواسته شما توجهی نشان نمی دهند زمانی که کارشناسان حرفه ای کولر گازی شما را تعمیر کنند هزینه بالایی را دریافت نخواهند کرد، ولی کارشناسانی که به صورت غیر حرفه ای کولر را تعمیر کنند هم دستمزد بالایی می گیرند و هم اینکه قطعات را به درستی نصب نمی کنند. دقت داشته باشید که قطعات اصلی و اورجینال کولر گازی 24000 ال جی را تنها نمایندگی های معتبر ال جی دارند و از مکان های دیگر نمی توانید آنها را خریداری کنید.

 

مرجع مقاله:

https://facenama.com/post/321252907